Sunday, March 13, 2011

cerita keempat:Kau dan Aku[Bahasa Melayu]Rated alert.Kalau belum 18 jangan baca!:D

   “Ya Encik,nak order ape?”Tanya Faira selaku juruwang di Pizza’s Hut.Dia senyum lebar walaupun dia tahu senyumannya tak ikhlas.Terpaksa senyum untuk pelanggan itu mottonya.Yelah,takkan nak senyum sepanjang hari setelah seharian penat bekerja?Nanti dikata gila pula!Dia tak sanggup dicop orang gila oleh sesiapa lebih lebih lagi oleh abang abang kacak yang menjadi pelanggan tetap di sini.”Saya nak order awak,boleh?”Ayat lelaki itu membuatkan Faira kembali ke realiti.”Maaf tapi ‘saya’ tak ade dalam pesanan,”Muka Faira sedikit masam.Geram dengan usikan lelaki itu.Kalau handsome takpe juga..ni tak,huh!Tikus dalam loji tahi jauh lagi handsome !Kutuknya dalam hati.”cepatlah encik,nak order ke tak?Jangan buang masa pulak.Belakang encik tu ada dua tiga orang lagi pelanggan yang sedang menunggu,”Lelaki itu menoleh ke belakang dan tersengih-sengih.”Okay takpe,nanti saya dating lagi dan pastikan Cik..”Sempat lagi lelaki itu mengerling name tag Faira “..Cik Faira ada dalam menu tu!”Dia memberi flying kiss dan beredar.Gila! Dasar pervert,hentai!(tak senonoh.-_-).Tapi bila ditilik2 handsome pulak..Hahaha.Faira,kau sudah gila.

########*******************####################************************************


   Faira paling benci untuk pulang ke rumah.Ini kerana mesti ada ‘binatang’ menunggunya di rumah.Apa lagi,konco konco abangnya lah!Lelaki lelaki keparat itu ,yang selalu mengkendurikan Faira setiap 5 kali seminggu.Malang betul nasibnya.Walau Faira menangis air mata darah sekalipun,tak guna juga.Dia sudah tidak suci lagi.Dia merasakan yang dirinya sangat kotor.Dan Izam,abang kandungnya sendiri yang ‘menjualnya’ kepada setan2 itu.Sebaik pintu rumahnya dikuak,dia mendapati yang Raymond sudah sedia menunggu.Dahla tak pakai baju.Gelojoh sial lelaki itu.”Aku period hari ni,”Ujar Faira berharap tipu helahnya menjadi.Dia benar2 letih hari ini.”You tipu I sayang..i knew it.You tak period pun hari ni,”Jawab Raymond dan menghampiri Faira.Dia menggesel2 pipinya di pipi Faira.”Euw..aku tak tipula.Betul.Esok ok?””Hm…ok ok!Tapi make sure esok you banyak energy.Kita buat 2round okay?”Faira lega kerana Raymond melepaskannya hari ini.Tapi pasti dia akan ke disko nanti untuk memuaskan nafsunya itu.

#################********************####################***************

     Sudah 2 bulan berturut turut lelaki itu datang ke Pizza’s Hut.Dan kini Faira tahu namanya.Hm..Zamil.Itu sahaja.Maklumat lebih lanjut memang dia tak tahu.Dia malas nak ambil pusing kerana baginya lelaki sama sahaja,hanya mahukan tubuhnya.”Cik Faira,I want you,”Ujar Zamil lagi,tak pernah putus asa.”Tak payahla Encik Zamil..saya ni jahat.Tak suci dah.Selalu masuk pub,”Faira akan menjawab begitu dan Zamil akan berkata.”I don’t believe it and sincerely, I want you,”Pernah juga Faira menangis sebab Zamil terlalu baik.Faira boleh lihat keikhlasan lelaki itu.Rakan rakan sekerjanya juga selalu menasihati Faira agar menerima sahaja lelaki itu.Tapi Faira tak mahu.Dia tidak layak untuk Zamil..

      Malam itu,Faira dikendurikan lagi.Lepas seorang,seorang.Abangnya bukan nak tolong,tapi tolong tengok je.Geram sungguh dia!”Along..kenapa tak kendurikan aku sekali?”Tanya Faira sewaktu mereka sudah siap meratahnya.”Sebab aku tak sanggup nak buat kat adik aku sendiri..”Jawab Izam tanpa rasa bersalah.”Oh..tak sanggup?Tu jawapan paling bodoh pernah aku dengar ,long.Tapi kenapa ek kau bagi jantan2 keparat tu buat macam ni kat aku?””Sebab..kau dah rampas kasih sayang mama dengan papa.Dulu mereka sayang kat aku je,tapi lepas kau lahir aku diabaikan.Dahla kau cerdik..aku pulak bodoh,”Ujar Izam.”Long,papa dengan mama sama2 sayang kita.It’s equal long.”Faira cuba memujuk Izam.Dia sudah tidak sanggup terus menerus hidup seperti ini.Dia lari pun,pasti Izam dapat mencarinya kembali.Maklumlah,KL bukan besar mana pun.”Dahla,malas aku melayan kau.Jangan risau,lama2 mesti kau suka punya hidup macam ni,”Terus Izam berlalu meninggalkan Faira yang terkedu dengan kenyataan abang kandungnya sendiri itu.

###############****************************#########################**********************

    “Stop!Bagi aku perempuan ni!”Raymond berhenti beraksi apabila dia mendengar bunyi bising di luar.Dia menolak Faira yang juga terkejut.”Berapa ribu kau nak?Hm..i’ll pay you.Tapi lepaskan perempuan tu dulu.She’s mine,”Za..mil?Raymond berhenti.”Tak banyak.10k cukuplah,”Dia senyum puas apabila lelaki itu melayangkan cek di hadapan matanya.”Thanks.””Tapi ingat..jangan kacau lagi perempuan ni,”Zamil member amaran.Sempat lagi dia mencampakkan jaket kulitnya kepada Faira kerana baju gadis itu sudah koyak sedikit..”Encik Zamil..macam mana encik tahu saya kat sini?Dan kenapa encik datang selamatkan saya?Kenapa..encik..”Terus Zamil memeluk gadis itu.”the only answer is because..i love you..Dahla..jom keluar.Polis dah tunggu kat luar tu..dan parents awak pun ada sekali.,”Dia mengiringi Faira keluar.”Faira..!”Mama Faira berlari anak ke arahnya dan memeluk Faira sambil menangis.”Maafkan mama Faira..mama tak tahu pun Faira menderita macam ni.!Sanggup Izam balas macam ni kat papa dengan mama..””takpe mama..”Itu je yang mampu dia jawab.Macam mana mama dan papa boleh tahu dia ada di sini?Papa Faira menghampirinya.”Izam dengan konco2 nya dah kena tangkap.Zamil yang cakap kat kami semua ni..dan..dia ikhlas mahukan Faira..Papa harap Faira boleh terima Zamil kay..?”Faira akur kerana dia yakin jodonhya memang dengan Zamil.”Baik papa”Semasa Faira hendak menuju ke arah Zamil,dia dapat melihat yang Izam,Raymond,Adin dan yang lain2 digari di dalam kereta polis.Faira kasihankan juga abangnya tapi apa boleh buat..dia yang bersalah.”Encik Zamil..terima kasih atas segalanya.Dan..terima kasih sebab sudi terima saya..walaupun saya..macam ni,””Shh..its okay.I love you the way you are.Okay..sekarang,Faira rehat dulu dan tenangkan fikiran okay.Nanti Zamil datang nak masuk meminang Faira..”Dia mengenyit mata.”Nak pinang untuk siapa?””untuk Zamil lah,””Thanks..Zamil.”Faira kini tersenyum lega.Tiada lagi manusia2 jahat yang akan mengawal hidupnya selepasa ini.Faira harap mereka akan menginsafi perbuatan mereka apabila dipenjarakan kelak.

p/s:ini random story.macam biasa,no copy ok guys and do comments!:D

bonus..:

1 comment:

saffa hamzah said...

alamak blum 18.. mcm mane ni??? wakakakaak